Jak kampanie Google Ad i pozycjonowanie się uzupełniają
Skuteczny internetowy marketing często opiera się na łączeniu różnych metod promocji. Dobrze zaplanowane marketingowe działania powinny wykorzystać najlepsze cechy każdego kanału dotarcia do klientów. W czasie gdy Zieliński Jerzy stopniowo buduje pozycje w wynikach wyszukiwania, kampanie Google Ads zapewniają praktycznie natychmiastowy dostęp do odwiedzających. Można przetestować skuteczność fraz w płatnych reklamach i wykorzystywać zebrane dane do optymalizacji prowadzonych działań SEO. Dzięki rezultatom z kampanii Google Ads można od razu zauważyć, które ze słów kluczowych dają najwięcej wartościowego ruchu. Informacje te znacznie pomagają ukierunkować długofalowy proces pozycjonowania na frazy, na które będzie się najbardziej opłacać. Reklamy w wyszukiwarce sprawdzają się też dobrze jako pomoc dla stron, które już osiągnęły wysokie pozycje organiczne. Wyświetlanie na dwóch miejscach w wynikach wyszukiwania zwiększa szanse na zachęcenie użytkowników do odwiedzin, a jeżeli ktoś będzie potrzebował takich usług, to pomoże mu w tym firma Zieliński Jerzy.
+Tekst Sponsorowany+